2012-11-09 11.40.08.jpgNos kedves blog "hallgatók". Ma több dologról is beszélek nektek többek közt új oldalamat ismeritek meg.

1. Próbált már valaki vagy mobilról vagy tablet-ről normális bejegyzést készíteni??? ( értem itt hogy kép van benne, ékezetes, és külalakja is van...) Megsúgom nem igazán lehet vagy ha igen akkor 20 perc után megáll az ember és ha dohányzik ha nem rágyújt és trágárúl beszél szerencsétlen eszközhöz vagy 30 percig... Tapasztalat! Szóval aki van akkora elme beteg állat mint én hogy ennek egyáltalán neki veselkedjen az számítson kellemetlen élményre de ha eljut a végére szóljon... érdekel hogy mennyit szitkozódott. 

2. Nem tudom említettem e már de foglalkozom Mala készítéssel. Aki nem tudná mi az a MALA annak elmesélem a lényegét. Buddhista imalánc. Sajnos egy két helyen olyan téves megfogalmazásokat tesznek ki hogy a falat kaparom. Példának okáért olvastam olyat hogy a mala = buddhista rózsafüzér... :/ Na ettől tényleg falnak mentem és majdnem olyan szitkot szórtam az illetőre... De végül nem mert én magam is buddhista vagyok és a béke mindenek előtt!!! - témához vissza - Nem régiben készítettem két malát és ugyan nem szokásom már neveket adni a maláknak de ez a kettő megérdemli a személyesítést. Mivel hogy egy pár maláról van szó hasonlóan kellett gondolkodnom éppen ezért lett az egyiknek a neve:

Hajnal pír
2012-12-22 11.07.44.jpg

míg a másiké Esthajnal

2012-12-23 16.32.10.jpg

Jogos a kérdés hogy honnan is értek én a buddhista imalánc készítéshez? (megjegyzéseket és vádakat később) Nekem is megtanították! Eléggé sokféle malát készítettem már de ez a kettő igen csak szépre sikeredett és büszkeségemben meg is osztom veletek őket. Ők az elsők akik kaptak csengőt az első saját készítésű malámon Lampionon kívül (őt talán egyszer feltöltöm). De mi is a különleges bennük azon kívül hogy mivel pár mala össze vannak kötve. Esthajnal éjszaka erősebben hat a tulajdonosára mivel hogy tudom olyan ember aki éjszaka éli ki magát leginkább. Ezenkívül ha baj közeleg elkezd "kötekedni" a két csengő. Az akin rajta teljesen jól tudja mire gondolok. 

Hajnal pír már egy másik tészta. Olyan lány kapta aki fontos az előbb említett mala viselőjének így segíteni szerettem volna. Sajnos nem egyszerű az élete így arra a következtetésre jutottam hogy megérdemli hogy körbe járja a jó. Ki lehet nevetni azoknak akik effajta dolgokban nem hisznek vagy elvetik de igen is az annoi okkultizmushoz nyúltam vissza hogy segíthessek. Ami negatív körül veszi azt beszívja magába és jót küld helyébe, az elnyelt rosszat pedig oda helyezi át ahonnan kivette a jót. Lényegében teljesen mindegy hogy ez egy tárgy, hely vagy akár egy ember a dolog ugyan úgy működik, és igen a tapasztaltak alapján teljes mértékkel bevált aminek mindenki örül, leginkább én.

Nos ha bárki szeretne hasonlót és tényleg hajlandó is esetlegesen elfogadni vagy hinni benne szívesen készítek úgy hogy eljön velem és megveszi az anyagot hozzá. ( pontosan azért kérem hogy jöjjön el velem hogy az igényeknek megfelelően készíthessem el)  Rá pár napra megkapja készen, feltöltve. 

Ui.: Az első képen az én malám látható amit Macskás boszitól kaptam annó. Egy Tibeti csonta mala. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agothokesegyebbkirekesztetstilusok.blog.hu/api/trackback/id/tr135000175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása