Minek után a ringről még készül az át fogó értékelés és kielégítőképpen megfogalmazott érces jellemzés így addig is csak hogy tudjátok élek mesélek. Pite! Ki is az a pite? Pite egy lány akit megismertem és kiderült hogy nem nagyon férünk egymás miatt a bőrünkbe. Igen tudom hogy Dorissa és Kobold után ez elcsépelhetnek tűnik de ba*** az a kemény hogy az egész családja megszeretett és az egész baráti köre is... A lényeg hogy Pite sok embernek pite így mivel nekem olyan édes így nekem Ő Süti :) Tök süti :D !!! Na de komolyan hogy értsétek mivan velem mostanság. Fótra jártok majdnem minden nap és most is itt ülök reggel a szobájában és nektek írok míg ő zuhanyzik. Reggel mellette keltem és hú... jól esett !!! Valameik este beszélgettünk én meg megéheztem és Süti hozott nekem enni de hát ugye mint azt sokan tudják gyors alvó vagyok... Sikeresen bealudtam és reggel ettem meg a TÚRÓSTÉSZTÁT...n Süti közölte hogy ne mert bajom lesz de dehogy lesz.. nem is lett... Tegnap éjjel elmentünk sétálni és bejártuk Fótot... Egészen valami présházig elmentünk ahol Gitároztam neki mert érthetetlen okokból imádja a hangom és ahogy játszom. Továbbá szint úgy érdekes hogy Akasztott bolond fan lett ő is... Kissé hihetetlen... Na de lényeg hogy reggeli happy van és jó kedv... Már csak kikel találni hogy intézzek reggelit és kávét... :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://agothokesegyebbkirekesztetstilusok.blog.hu/api/trackback/id/tr673133671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorisia 2011.08.14. 23:11:58

Hát üdv. :)
Örömmel olvasom a kevésbé elborult beszámolódat.

Kitartást kívánok Kittihez, vigyázz rá nagyon, és szeresd őt a lelked legmélyén is.
És ez most nem közhelyes szövegnek szánom, hanem csak jó lenne látni, ha végre lezárnál magadban egy fejezetet az életedből, s Ő általa egy új kezdődne, de úgy, hogy a régi már ne jöhessen vissza SOHA.
És a mostani állapot ne csak egy álarc mögé bújás legyen, hanem a teljes valóság.

Szóval minden jót :)
süti beállítások módosítása