Elkövettem egy nagy hibát… Mit egyet többet, de most csak az elmúlt egy hétről van szó…

 

 

 

 

 

 

 

Hibáim sorban:

1: Szerelembe estem egy lányba.

2: Nem tudok lassan kapcsolatot építeni.

3: Sajnos türelmes és békés ember vagyok.

4: Túlságosan tudok szeretni és az már egyesek szerint groteszk.

5: Ha ígérek valamit akkor betartom ahogy megy. ( Megígértem hogy szeretem és lám szeretem. Megígértem hogy nem iszom többet és még mindig megvan fél üveg hubi… Mert ő nem szereti ha iszom…)

6: És ez a legnagyobb. ÉRZŐ EMBER VAGYOK!!!

 

1: 12.-e Zöld Pardon szórakoztató ipari egységben összejöttem egy lánnyal egy olyan ember segítségével aki útólag belátta ő kitépte a gerincét… Igen kitépte de ez nekem csak az elmúlt napokban fogalmazódott meg teljes képben mikor beleszeretett abba a lányba akibe én is! Matt ezt úgy hívják…  Mindezek után kilettem téve mert én nem mondtam el egy olyan dolgot ami kompromittál egy kapcsolatot teljes mértékben, illetőleg tett egy olyan dolgot amit elvileg nem kéne tudni  meg bocsájtani és én mégis megteszem…

 

2: Igen ez nagy baj de sajnos velem született beteges szeretet adási kényszerem van egyesek szerint és lehet benne valami. Szeretek a párom karjaiban lenni és még jobban ha ő van az enyémben.  Szeretem azt ha közel van lehető legközelebb és minden pillanatban amikor csak lehet tudom adni a szeretetem… Emiatt a hibám miatt nem tudom hogy kell szép fokozatosan kialakítani egy tartós kapcsolatot mert a lángoló szerelem az ami engem hajtani tud…

 

3: Hát igen ez mondjuk nem mindig látszik túlságosan… Türelmes vagyok mert én tudok várni csak lássuk be elfogy néha mindenkinél de én még azok után is türelmes tudok maradni ha kell. Békés vagyok mert annak ellenére hogy alám tettek nem egyen és nem egyszer sőt továbbá olyan emberek akiket szeretek és csak most mertek/tudtak őszinték lenni velem szemben… Effektív ezzel alapból nincsen probléma mert az ember alap  természete ilyen. Lásd EmStré tesómat aki nem normális mód szerelmes volt és összejött később Kobold húgával,  VVámpírral. Ők most happyk de én elvesztettem koboldot.

 

4: ez tulajdon képen hasonló mint a 2-es de a különbség hogy ez a groteszk szerelem teljesen szívből szól még most is a Koboldnak…

 

5: Tegnap este megtudtam hogy nem lehetek Kobolddal és utána átmentem bátyámhoz. Folyton kínálltak de nem ittam később vett nekem hubit és ő itta meg a nagy részét mert megígértem Koboldnak hogy nem fogok többet inni úgy ahogy eddig…

 

6: ÉRZŐ ÉRTITEK??? ÉRZŐ DE BASZOTT MÓD!!! Sajnos igen érző vagyok egy kurva jó állarc csomagban amiben ti csak azt látjátok hogy boldog tudok lenni és szomorú csakhogy nem kizárólag fekete-fehér a világ… EmStré És Erik a szakadt viking értik ezt hiszen hasonlók ők is de mégis mások… Most jelenleg itt vannak és viccelődnek míg én csak katttttttogokkkkk….

 

Na de most jöjjön a blog egybe függőbb része.

Elin dúltam Angyalföldről onnan 11kerbe majd minekután konstatációs képességem kifejlett annyira hogy felfogjak dolgokat és konzekvenciát vonjak érzékeltem a kulcsot a zár túlsó felén így ez az opps’n off, irány tesóm fiam Csepelen. Kellemes séta és futás a kóbor kutyák elől… de megérkeztem hajnal 3 ra majd reggel 8ig kint álltam a hidegben és összefagytak effektív a végtagjaimban az erek… Eriket kelltettem és megijedt, amúgy oka lenne de ezek után beszélgettünk és elmondta mitől fél és megnyugtattam hogy nem lesz balhé. Beleszeretett ugye abba akit én szeretek de jelenleg nem v agyunk együtt. Tűnjek optimistának de mindig van remény (állítólag)! Hiszek abban hogy az amikor azt mondta „szeretlek” nem csak kis %-ban tartalmaztak érzelmeket… Sajnos jelen percben Erik van előnyben mert bennem hülyeségek miatt csalódott mint hogy nem mondtam el azt hogy mért szakítottam Macskás Boszival meg hogy túlontúl kívánom és ezt ki is fejezem… Ami tényleges oknak hihető az én listámról az az hogy álmomban a tudatalattim 2X kimondta Macskás Boszi nevét… Szégyellem emiatt rendesen magam de igyekszem tenni ellene!!!

ÉL bennem egy remény hogy voltam elég jó és kitartóan szerető már ez alatt az idő alatt tudatos állapotomban hogy lássa szeretem teljes szívemből ha engedi…

Mára ennyi legyen elég de este mindenképpen fogok írni hogy a Hubi elfogy e vagy nem….

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agothokesegyebbkirekesztetstilusok.blog.hu/api/trackback/id/tr553088625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása