Hajnali fény....

2011.02.01. 05:08

Újabb hajnal.  Bátyámmal találkoztam és egy születés napi partyn voltunk. Jól telt a hangulat és egyenest jó volt a társaság.  Attól eltekintve hogy aludtam egy 2 órát összesen kb aktív tag voltam. Haza fele a 907-en kattogtam jobbra-balra. Az ember nagyon tud ám kattogni ha rá jön. Az álmok a vágyak jártak a fejemben, az hogy vannak dolgok amiket megkell tenni és emlékezni rájuk és erőt meríteni belőlük újra és újra. Furcsán hangozhat de a hibák az előnyök mind mind hozzánk tartoznak és akár mennyire is néha elegünk van ezekből a bizonyos dolgokból akkor is a részeink. Senki nem tökéletes és ez a szép az egészben hogy mi magunk vagyunk a tökéletes tökéletlenség. Hibák halmaza  de néha másokat elnézve rájövök még sehol nem vagyok hozzájuk képest. Én megtartottam a gerincem és a hátamban hordom. Sajna most csak ennyit tudtam magamból kifacsarni elnézést tisztelt olvasók….

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agothokesegyebbkirekesztetstilusok.blog.hu/api/trackback/id/tr62629543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása