Nos ez az 51.posztom szóval tessék pezsgőzni mert ez nagy szám ám. :-) 

Mikor kezdtem ezt a blogot gyanítottam hogy majd ez is meg lesz de valahogy jobb érzés mint gondoltam :-) Kezdjük azzal a mai bejegyzést hogy milyen furcsák. Már nem először figyeltem meg hogy az emberek hogy félre 

állnak az utamból csak azért mert hosszú fekete szövet kabátban járkálok... Vicces ha e mellé még egy szép nagy csuklyát is fel vesz az ember :). 3334.jpgKonkrétan már már félelemet vélek felfedezni olyankor az emberek szemében. Ma például jól megnéztek maguknak mert kávé előtt volt rajtam a csuklya kabát kombó és hát olyankor azért nem éppen vágok barátságos fejet... Na de utána se inkább csak szociopata :) A változatosság gyönyörködtet :) Na meg ne felejtsem ki a hozzá tartozó dolgokból az ujjatlan kesztyűt ami nem csak hogy elmaradhatatlan kelléke a napjaimnak de még el is rejti a gyűrűimet, ami azért eléggé hasznos az éjszakai életben. 

Gondolkodtam egész nap hogy mit is írjak ebbe a posztba és úgy vélem hogy ideje lenne sok fontos dologról beszélnünk együtt. Nem nem kell sem nőnek sem férfinak távoznia a helységből mert nem a prosztatáról és nem is a hüvely gombáról beszélek. 

- HANEM:O ?? - olvasó fejében a kérdés

Nos hát nem más mint hogy JÖN A VILÁG VÉGE!!!!!!!!!!! ATYA ÉG MEGHALUNK!!!!! (Szar nektek) Én túl élem
dollár.jpgmert istenkém hányszor megjósolták már és még mindig csak jósolnak... Minek ha halottak vagyunk?? Ez igazából egy rohadtul jó marketing fogás amely éves szinten több milliárd mit milliárd... Több SZÁSZ milliárd
bevételt hoz DOLLÁRBAN!!! Úgy úgy Washington meg Benjamin meg társaiból... Sajnos az az igazság hogy mindenki hiszékeny annyira hogy bevegye a hülyeségeket és elmegy vesz plazma tévét meg hifit ja meg nem utolsó sorban esetleg kaját.... (Nem árthat) Az ember elhitte sokszor hogy jön a világ vége de csak nem jön a fene enné meg... De hallgassunk meg olyat aki tényleg jós és tényleg érti a dolgát  XD

Nah most hogy ezen túl vagyunk jöjjön másik sztori. Elgondolkodtam hogy lesz egy úgy mondván Sorozat jellegű posztrészlet. Nem tudom ti hogy vagytok ezzel de nekem tetszik az ötlet :)

A sztori eléggé egyszerű. A minden napi dolgaimat fogom kifacsarni és teljesen másik világ nézetből elő adni nektek - helyek és/vagy személyek egyezése a valósággal kizárólag a véletlen műve lehet!!!! -

Másik téma hogy a mostanság van ez a Hop-Hop- Gangbang style.... Vagy hasonló lószar... Csak én találom betegesnek hogy egy elhízott Kóreai kitalál egy "táncot" ( fáj annak nevezni)  és mindenki vagánynak érzi hogy esetleg tudja??? Komolyan hova lettek azok az értékeke hogy az az úri ember aki tud keringőzni vagy hasonló tisztelet teljes és kultúrában gazdag tevékenységhez ért... Nem vagyok én sem a régi kor híve teljesen de néha nagyon is oda kéne figyelni hogy anno mit tartottak szemelőt...

Mindegy kövi téma. A zene!!! Annyira sok féle fajta van és furcsa belegondolni hogy össze lehet hozni a zenészeket egy egy klipben például. A következő pont egy ilyen :

Nos nekem ez nagyon elnyerte a tetszésem és csak hogy egyet kettőt említsek. Leander, Blinde my self, Subscribe... Egyszerűen én is csak erre vágyom hogy ezt megcsinálhassam  bandámmal és a kolegák elismerjenek...

Nos de mindenki gondoljon amit akar én boldog vagyok és szarok a világ végére küzdök tovább az álmaimért szal köszöntem és folytatom tovább ezt a blogot de tessék egy zene ami illik a jubileumhoz :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://agothokesegyebbkirekesztetstilusok.blog.hu/api/trackback/id/tr894914854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása