Hooked up Fool

2011.02.10. 18:39

Hooked up Fool: Akasztott bolond

Nos ez a kifejezés számomra több mint szavak egymás után, vagy betűk értelmes sorrendben. Ez egy vers, egy érzés, egy dalom de nem az a „ egy a sok közül” fajta. Ez az a „A DAL”!!! De most ez egy zenekar neve lett és végre úgy érzem vannak akik elfogadják azt a művészetet is ami a szívemből jön. Nehézkesen ismerem be de én egy igen csak mély szívű ember vagyok akinek rettentően hatalmasak az érzései. Sokat agyalok a családomon és sokat gondolkodom a barátaimon. Talán ha én magam nem úgy látnám a világot ahogy látom hogy minden rossz és semmisem tud jó lenni ha nem tesszük azzá akkor másokhoz is könnyedebben állnék néha…. Székesfehér Váron van egy szobor. Mujko aki a Hooked up Fool logójának ihletője. Megláttam benne azt a bolondot aki én bennem elrejtve él. Egy kötélen ül és egyen súlyozik egy rúddal….

Hooked up Fool: Talán furcsa de lángol bennem egy kép ahogy a színpadon állok és csak játszom nem törődve semmivel és senkivel. Az álmaimért kegyetlen tudok harcolni és ezt sokan tudják emiatt nem állnak elém ha valamiért küzdök, harcolok. Álmaimban mindig elérem azt amit szeretnék csak aztán felébredek és meglátom az előttem lévő akadályokat. Pl.: Paplan, Ajtó, LEVEGŐ…:D na jó nem de most komolyan néha kiszeretnék szakadni a bőrömből hogy elüvölthessem magam hogy ELÉG!!!!!

Na de lényeg a lényeg csak gondoltam hírt adok magamról….

A bejegyzés trackback címe:

https://agothokesegyebbkirekesztetstilusok.blog.hu/api/trackback/id/tr472652184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DemiMurgos 2011.02.10. 19:52:23

Mindig tudod, hogyan csalj mosolyt az arcomra, Dalnokom. :)
Szólj, mikor játszik ez a bizonyos Bolond... Szívesen meghallgatnám az első sorban. ;)
süti beállítások módosítása