Már megint...

2011.03.31. 21:10

 

Megint kellemesen nézem ahogy egy szar kupac alján ülök és csak vagyok… Magam sem értem hogy kerültem ide de amint fel álltam a szarból és felmáztam a dombra visszazuhantam a szarba de a vicc hogy egy újba… Egy következőbe! Kész vagyok idegileg mert nem telik el úgy nap hogy valami ne lenne baj! Ma kiszámoltam hogy mennyi a pénzem jelenlegi állása, na most már: 83.000 az ami mínusz és a plusz az 38.000 akárhogy számolom nem pálya a dolog… És ez az összeg havi 20.000 nő… Komolyan mondom ha szarnak lelke lenne már pénzért eladtam volna a sibriken vagy az Orcyn 10ft./db áron és abból garantáltan életem végéig jól élnék ha csak azt vesszük hogy mennyi szarban voltam eddig… A világ emellett úgy döntött hogy ellenem lesz és folyamatosan csak zuhanok és nézem hogy jé felhő/lehő…. Isten igazából vannak dolgok amikre vágyom de nem tudom megszerezni és vannak amiket meg tudok szerezni csak nem kellenek nekem, sőt még ha másnak adom őket akkor sem vagyok közelebb semmihez….

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agothokesegyebbkirekesztetstilusok.blog.hu/api/trackback/id/tr842789445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása