Üdv néktek ismerősök és ellenségek. Eltelt egy kis idő mióta nem írtam de jó látnom hogy ez alatt semmi nem változott :P
 

Nos mára lényegében három gondolatomat hoztam nektek.
1. Néha a legnagyobb veszteség adja a legnagyobb ajándékot.
2. És újra ismétli magát a történelem
3. Én szóltam előre...
Kezdjük sorrendben :)


1. Néha a legnagyobb veszteség adja a legnagyobb ajándékot.: Igen ez valóban így lett és furcsa hogy pont egy olyan ember aki tisztában van múltam régebbi puzzle darabjaival is... Már rettentően sok jót köszönhetek neki és ha minden jól alakul ez csak fokozódni fog :) de további információkat csak az ő engedélyével.... 


2. És újra ismétli magát a történelem: Valahol igaz hogy ha egy téren rendbe jön az életed egy másikon tönkre megy... Remélhetőleg ebben az esetben nem lesz igazam mert az rettentő sok munkát veszejtene kárba és barátságok mennének tönkre... és ugye bár ezek nem kellemes dolgok...


3. Én szóltam előre...: és az éjszaka fénypontja hogy akiknek 7-8 hónapja mondtam hogy milesz majd később bizonyítékkal alá is támasztottam csak most hisznek nekem mert kibuktak a dolgok, elfogytak a türelmek.... én meg végre jót röhögök... SZÓLTAM GYÖKEREK!!!! ÉN SZÓLTAM...  

És így hajnalban még annyit megszületet az új mottóm :"Ha előrébb jársz mint ön magad, utol kell érd azt aki vagy..."

A bejegyzés trackback címe:

https://agothokesegyebbkirekesztetstilusok.blog.hu/api/trackback/id/tr303751927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása