csalódás2.jpgMikor azt vártam hogy egy jó barát nem fog ellenem fordulni semmilyen szinten becsapott mennykő... A litániák mögötti ember véleménye megváltozott mikor kérésemnek ellent téve körbe nézett olyan helyen ahol nem lett volna szabad. Olyan szavakat olvasott és halott melyek szerinte már már az undorodás határait súrolta... Elmesélve tényleg elég durva plusz ha részeket, szavakat vagy kifejezések emelünk ki még rosszabb az érzete. Bizony vannak olyan dolgok melyeket másnak nem igazán kéne használni emberekre ha nem ugyan olyan a viszonyuk és persze megértem hogy azt hiszi lehet de nagyon is nem... Nagyon úgy érzem hogy csalódtam az emberben akibe azért elég sok hitet vetettem. Ami a rosszabb hogy az az ember aki litániákat zeng ő is csak szűk szavúan tudta elkezdeni hogy ne keljen nagyon idegeskedni... De mégis kiszakadt belőle a téma lényege és jött a 3-4 oldalas litánia. Elolvasva leestem a székről és kerestem az állam hogy tudjak mondani valamit de azóta is csak keresem mert ezt nehezemre esik elhinni... Talán a litániák azok melyek elmagyarázzák hogy milyen is egy ember. Olyan szemszögből tekintve hogy ő nem éppen lakója ennek a szituációnak de mégis jobban átlátja és jobban eltudja mondani hogy mi a baj és mi a jó kissé frusztráló hogy mégsem vagyok hajlandó hallgatni óvó szavaira. Nagyon is könnyűnek tűnik a lépéseket megtenni de mégsem az nagyon is nem az... Most mégis a Litániás az aki szavakat irt majd mondott és sajnos igazat is látok benne... Valahol igazat adok valahol nem... Igazak a szavak és igazak az olvasottak... "Letanía de la hoja de papel Si usted puede romper el techo Me resulta difícil de creer ¿Cuánta confianza Ahora leo las palabras que son Le doy mi corazón tiene completamente ¿Sabes cómo me siento bien Te quiero para siempre"

A bejegyzés trackback címe:

https://agothokesegyebbkirekesztetstilusok.blog.hu/api/trackback/id/tr384886562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anonymno 2012.11.14. 02:56:23

Sajnos elöttem szoló személy hozzà szolàsàt nem értem mi köze is van eme blog részllethez azt biztosan el tudom mondani hogy nagyon nehéz hihetetlen elképzelhetetlen dolgok vannak a mai vilàgba de ha le ülünk egy percre meg talàlhatjuk bàrmiben a problémàt
süti beállítások módosítása