Hát üdv annak ki még olvassa ezt a blogot. Igen az elmúlt három hónapban nem voltam aktív körülbelül semmilyen szinten bár ha úgy vesszük igen csak nem posztoltam... Nos fejetetejére állt minden. Após pajti és Anyós koma már engem nem komál így nincs pajtizás :P de viccet félre téve amikor kórházba vitték párom és ők bejöttek fejemhez lett vágva egy folyosói üvöltésük során hogy én (idézem) „tönkre tettem a családjuk lelki világát…” Aha meg a Buddha hasát rángattam nem?? Igazából csak egy amolyan „hamupipőke” képet szedtem darabokra. Nincs aki kiszolgálja ő kegyelmességüket.

Én sok mindent megértek de gyereket szülni, majd fel nevelni hogy mindenki azt lássa hogy benne hogy hamupipőke? Kissé abszurdul hangzik ezt elismerem de hát ez az igazság… Amúgy meg ma este elgondolkodtató dolgok égtek a winchester katedrámba (Bátyám után szabadon). Macskás Boszi vissza került az életembe amolyan furcsa fantomként aki néha elő bukkan. Ez önmagában nem lélek facsaró de érdekesen hat hogy  üvöltve kaparnám le az arcom, de hogy mért is azt jó magam sem tudom…

Továbbá elő bele villant a monitorról a fejembe egy rég elfeledett arc is. A „kis dilis” belebegett a képbe és elgondolkodtatóan sokat tudtam morfondírozni egy ki írásán. Igazából csak nehezemre esett fáradtan feldolgozni az úgy mond „ To match information-t”. Majd lassan elterelődött egy újabb emlékre az eszem ami kevésbé világos magam előtt. Anno egy parkoló őri estén 4 en voltunk ott. Ebből a négyből nem igazán említettem meg még senkit ezen a blogon, de úgy tűnik itt az ideje ha már észben van. Kezdjük Aranyhajjal aki egy eléggé érdekes „szűz kurva”. Kéreti magát majd mikor megkapta azt a látszat szeretetet kisé távolabb tol magától. Következő  legyen Vörös LiyLiyth. Ő egy amolyan határozott, kemény akaratú nő. Majd ki ne maradjon harmadik emberünk. Neve legyen a skandináv mitológiából Bragi. Ők voltak kint. Nos Aranyhaj és Bragi élvezték egymás társaságát ahogy mi is valahogy  Vörös LiyLiyth-ttel. de most Bragi kavarnyászik…  Remélem nem csal az emlékezetem és észbe kap… Na de kissé vissza térve a hétköznapok valóságába elszomorító hírrel kell elétek állnom. Még szabad a fejem :P Jó ez nem egésszen van így de még nem vok nős. Sajnos úgy alakult egy két dolog hogy nem jött össze de ami késik nem múlik.

És csak mert a mai estéhez ezt a zenét tudtam csatolni mint gondolat frissítőt hallgassátok örömmel:)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://agothokesegyebbkirekesztetstilusok.blog.hu/api/trackback/id/tr574550078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vyky 2012.06.05. 11:51:07

Én még olvasom a blogodat. És szívesen olvasnék sűrűbben bejegyzéseket tőled!
süti beállítások módosítása