Gondola-tok...

2011.07.17. 01:14

Nos sikerült valakinek tönkre tennie engem is és a vicces hogy mikor éppen újra kezdtem építeni mindent jött egy lány és mindent romba döntött…  Ültem a szemét kupac tetején egy doboz gyufával és játszottam.  Majdhogynem megégtem de az utolsó pillanatban a legjobb barátom segítő keze berántott egy körhintába. A körhintán találtam egy koboldot akibe ha fogalmazhatok így erősen érzelmi szintre leltem. Ne mondjuk hogy beleszerettem mert nem szeretném hogy bárki is előítéleteket gyártson még ha így is lenne…  Amikor Macskásboszi összetört engem végleg egy olyan  lépéssel ami szerintem más undorító de hogy ezt tetézte is… Időgépet alkottam a kedvéért de neki ez sem… Hát legyen… Vettem a szép kabátom  és világnak mentem, de nem igazán jutottam messzire vagyis nem kellett messzire mennem. Palettányi volt az a dolog ami elém  tárult és Erik a szakadt viking mellém állt miután elvette Dorissát akibe beleszerettem… De nem haragszom, nem haragudhatok a testvéremre!!! Erik elém tárta Koboldot és bazd ez most jó… Igaz fájnak a hamis vádak és azok a dolgok hogy olyan embernek adta magát a Macskásboszi aki egy féreg… Az ő dolga lenne ha ezzel nem baszott volna az életembe elég keményen… ÉS DIREKT!!!! Kobold remélem nem lesz ilyen velem és tud őszintén szeretni annak ellenére hogy jelenleg is tart a regenerációs folyamatom…

A bejegyzés trackback címe:

https://agothokesegyebbkirekesztetstilusok.blog.hu/api/trackback/id/tr953073536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása