Nos mint előzőben említettem már a Ring egy élet forma és ti csak azt látjátok amit látni engednek... De nézzük meg a Ringi nyúl legendáját és az isten adta új vallást a kuplikot és azt is mikor egy parkoló őr egy műanyag szalag tartó oszlophoz imádkozik mert "az az ő tiki istene"!!! Igen kedves olvasóm voltam ekkora barom de az előző kettő teljes mértékben a Ring secusainak régről (10 éves távlat) fenn maradt legendái!!! Tettek fel olyan kérdés hogy milyen 12 órát egy helyben állni?

         Fejben: Anyád!!! Szerinted milyen itten te gyökér??? Élvezem hogy leszakad a vesém          is már mert lefáradt??

Válasz:

         Valójában: Á nem vészes ha zenét hallgatok :D 

Na de lényeg hogy ezt egy robogón furikázó paraszt kérdezte.... Na de kicsit had meséljek a hétvégémről. Bösztör anyám kínjában voltam Sütivel és a családjával a MOGY "fesztiválján". Sütinek van két huga is akikkel szerény véleményem szerint azért kijövök eléggé. Egyikük "Mis. Gyilok tekintet" (röviden csak Sz.Á.(Szociopatha Állat )), a másik indián nevet kapott miszerint "Csapzodtt alvó fej" Sztori hozzá hogy Süti a huga és én egy sátorban aludtunk és amikor éjjel bementünk megkérdeztem mutatva a torz szőrös valamire a lábamnál "Ez mi? Ez egy élőlény?" Mire jött a válasz, "az a hugom te dilis" - Kell nekem tudni hogy mennyire Wuki feje van a hugának éjjelente?? Na de voltunk Ezüst Patak koncerten ami nem is volt rossz sőt egyenesen tetszett :) De vonattal mentem és jöttem és most itt fejti mellettem a sodukuját szal eléggé jól telnek napjaim és közeledik 19.e és koncert lessz izgulás van !!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://agothokesegyebbkirekesztetstilusok.blog.hu/api/trackback/id/tr393156756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása