Mint hihető volt én sem vagyok akkora szent mint hinné bárki. Igen nagyhibát vétettem és igazából az egész életemet tönkretettem. Megcsaltam a szerelmem és az indok hülyeségnek tűnhet de levezethető. Félek attól hogy engem valaki annyira szeressen mint Ő. Jelen pillanatban gondolkodik és 1 hónap haladékot kért bármi féle válaszra. Lássuk be ez nem lenne olyan sok idő ha nekem nem abból állna a életem hogy dolgozom, vizet fogyasztok… és ő vele vagyok… A minden napjaim része az életem egésze perifériás dolgokkal megtűzdelve. Elveret egy jég eső minket ma amikor találkoztunk náluk így felmehettem hozzá. Részben nyugtató volt de a tudat hogy nem lehetek vele egésznap és éjjel és hogy utál… kínzó volt és frusztráló… Na de elállt a vihar, beszélgettünk és  megmutattam neki hogy a Bátyámnak és a kedvesének aki tényleg igazi barát… nekik köszönhetőleg  megváltoztam teljesen… erre ő azt mondta hogy nem tudja tud e szeretni újra… Reménykedem hogy egy hónap sem kell hogy engedje azt hogy szeressem és hogy újra vele legyek. Önzéstől eltekintve ténylegesen függök tőle nagyon keményen…  Már-már megfigyelhető volt nálam és jelenleg is a Delíriumos állapot… erősen elvonási tüneteim vannak, na de ilyenkor elgondolkodik az ember a nyugtatókon meg hasonlókon… A fenébe is nekem azok nem kellenek nekem ő kell hogy vele lehessek és akkor nyugodt lennék tudnék enni és nem félnék aludni sem… Próbálhatom én a dolgokat nyúzni de mondani szokás „az idő a legjobb gyógyszer” - csak a felhasználása nem mindegy! Időt kért igen de együtt könnyebb átjutni mindenen… Jó megértem hogy én csináltam de én is szeretnék segíteni benne hogy feldogozza amit tetem… már most is kivagyok és vágyom rá… begolyózott pasiként is kellek majd neki? Remélem hogy igen mert egy hét megint nélküle… és a pszichiátrián kötök ki tuti fixen…

 

NA de egy szó mint szász…. Szeretem és vele szeretnék lenni...

A bejegyzés trackback címe:

https://agothokesegyebbkirekesztetstilusok.blog.hu/api/trackback/id/tr692962486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása