Nos vannak akik ezt a bejegyzést nem fogják egy könnyen megemészteni de azoknak üzenem arra a mondatra válaszként miszerint én azt gondolom: Én vagyok a világ és mindenki más hülye! hogy aki nem veszi a fáradtságot, hogy kommentáljon az maradjon csöndben és emésszen mint egy kérődző mezőgazdasági haszonlény…

Röviden taglalnám a hetemet. A suliban szünet így van időm pihenni – gondoltam én hétfőn – A fa**t! Dolgoztam igaz nem volt olyan rossz a meló így vissza tekintve de lehetett volna jobb is mivel megint hol 40 hol 30 hol csak 20 kilókat kellett cipelnem a hátamon míg kiértem oda ahol a kupon füzetet – nevezetten nem tétel kedvezmény csomag lap – osztanom kelet. Na de:

Hétvége: Pihenés meg próba meg daltanulás…

Hétfő: Nov. 1 temető látogatás gyertya gyújtása halott barátai emlékére mert akármennyire még csak 18 környékét taposom akkor is elvesztettem egy két embert szám szerint olyan 9-10 közeli barátot…

Kedd: Egész nap lustálkodás és pihenés egy nap:/

Szerda: Munka ugyan is kedden a WC-én csörgött a teló hogy szerda csüt menni kell dolgozni. Mentem is… ELTE BTK karánál 2ezer darab kupon lap osztása. 7:30-15:30-ig de előtte megint a déliben kezdtem 06:40 kor… Jó reggelt. Nap közben az oda járó ismerőseimmel beszélgettem amikor éppen cigiztem meg hoztak nekem kaját meg jó kedvet. Délután folytattam a hétre betervezett idő töltést… Macskásboszimmal orrba-szájba( ezt nem félre érteni!)  :D Nála aludtam és aztán

Csütörtökön: elaludtunk olyan 1-1,5 órával mert el fáradtak voltunk mivel beszélgettünk jó szokásunkhoz híven igaz most nem hajnal 4-ig csak 2-3 ig. (eme mondatban az „elfáradtak voltunk” macskás boszi félre olvasásából született…) Na de kiküldtek a változatosság kedvéért ELTE Tanár és Óvóképző karához ami kicsi kar és ott osszak el 1 ezer darabot. 10óráig belőttem hogy mikor jönnek és mikor mennek emberek. Minden óra 45- és következő óra 5 között tömeg jelent meg de eskű halálpontosan betartva…  óra 5 és 45 között HALÁLL. ßitt a szót értelmezni mert nem véletlenül 2 darab L. Majd meg pusztultam de amíg volt cigim kibírtam azaz a 2. körig… Onnantól tarháltam mert pénzem nem volt de ha lett volna akkor sem mehettem volna el mert ha jön az ellenőr meg ba***a a popómat… Na de délután jöttek ismerősök akik a csepeli gengesek :D na jó nem de jó arcok. Jött Macskásboszim, Erik a szakadt viking, kukoricanyelő Sándor, A viktóriánus-cyber-lovag DETOX és Mr. Emó Balázs.  Jót gitároztunk és 5 perc alatt kaptam egy doboz cigit utca zenélésért amit egy idősebb úr vette nekem miután megkérdezte – Iszol vagy cigizel? – Válasz – Cigizek. – Mit kérsz? – Kék bond. – Jó vigyázzatok a táskámra benne vannak a kották meg mindne. – 5 perc nem telt el és már jött vissza egy doboz kék Pall Mall-al…- Nem volt bond…- Aranyos volt és kedves velünk… Természetesen nem meglepő zenész volt…

Péntek: Csütörtökön még délután kiderült hogy mennem kell pénteken is dolgozni. Nem esett jól felkelni… Na de elmentem a Corvinus Közigazgatás tudományi Campushoz ahol mind addig amíg nem jelent meg a segítő társam Gyuszi a rasztafári addig eluntam magam mivel ugye pénteken kevés óra van értelem szerűen kevés ember is. Nos miután megjött olyan 9 magasságában és egészen 14:30-ig boldogított jó kedvűen telt el a munka idő mert volt társaságom vagy mondhatni tároságom ( helyes írási hiba amit Macskásboszi mellettem jót röhögve constatállt…) az az 1., 2. hogy jót beszélgettünk olyan dolgokról mint filozófia meg művészet. Miután lelépett kezdett eluralkodni rajtam az őrület mert senki nem jött vagy ha igen már kapott. Napközben Holló alakított mert napok óta eltünedezett és csütörtök vagy eredetiesen írva csak hogy égessem magam :D csütötök … na de CSÜTÖRTÖK este 17:30 tól semmit nem tudtunk róla csak hogy eltűnt. Már a mobilját is megkértem mérjék be meg már vagy 40 ember kereste de végül elő került és épségben, de olyan módban beszéltem vele mint 9 éve még soha.. Na de este elmentünk a Csepeli genggel bulizni ami elvonta legalább a figyelmünk mivel Macskásboszi végig aszisztálta ezt a hetemet erősen és még fogja vasárnap estig minimum… Na de ma az az szombaton 13:15- kor keltünk mert haza keveredtünk olyan 04:30 környékén…:D Flesh mi??

Szombat: Felkeltünk és utána sikeresen vissza hajlította a kezét a párnámon Macskásboszi aminek a következménye egér itatás lett hosszú perceken át de már segítettünk rajta… Most viszont go a kajálás mert lukad a belem mert szerdán reggeliztem meg ettem pár szendvicset , vacsiztam Macskás boszimmal. Csütörtökön reggeliztem gyorsba csak mert ugye mint említettem késtem már… Napközben kaja nuku este 22:10 környékéig. Pénteken reggeli aztán délután vagyis már inkább este pár szelet kenyér megint... Na de a buliban volt pizza és abból lakmároztam. Reggeli megvolt most jöhet az ebéd:D Macskásboszi parancsa szerint kötelességem leírni hogy Ő azt mondta NEKEM hogy … Bocsi csak ez akkora trauma… SZERET:D Én is őt…<3 J

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agothokesegyebbkirekesztetstilusok.blog.hu/api/trackback/id/tr592429175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bárváz 2010.11.07. 20:11:04

mióta érdekes neked, hogy a suliban szünet van. mintha neked nem lenne minden héten az, mikor nem méltóztatsz bejönni. És ne! ne gyere azzal, hogy geyéni tanrend meg minden! :):D:D:XDXDXD
Azokután találkoztatok Hollóval miután megkerült? dejó! majd mesélj hogy mit beszéltetek... najó szerintem ezt tőle fogom elbb megtudni...
és
és
na ez szép! arra képes vagy, hogy hajnali 4-kor kiugrasz az ágybólkocsmázni, de ha detoxékkal buliztok, engem nem hív senki. ezt megjegyeztem *sértődöttfej*
na cső
Ui.:minek írjon az ember komentet, ha nem válaszolsz rá?
süti beállítások módosítása