Jelentés az egyetemről!

2010.09.29. 09:25

Most itt ülünk programozás órán Hollóval és Bárvázzal, az Asztória és a Kálvin közötti egyetemen. Kedves barátunk tartja az órát xilka proff. Ezek után egy nyílt előadáson veszünk részt ami Edgar Lee Masters: Spoon River halottak könyvről szól. Érdekes óra bár igaz közben nektek írom a bejegyzést. Tegnap este nem kicsit összekaptunk Hollóval de megoldottuk mint mindíg:D Most melettem olvassa az első bejegyzésem és belém köt a helyes írásom miatt :D Pedig nagyapám magyar tanár volt de nem örököltem az írás képességet... Az óra jó és a tároság is... NOs ennyi volt most a bejegyzés:D

A bejegyzés trackback címe:

https://agothokesegyebbkirekesztetstilusok.blog.hu/api/trackback/id/tr402331551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bárváz 2010.09.30. 00:28:21

bagoly mondja verébnek efektus?

R.Delecroa 2010.09.30. 01:46:27

Nos barátom nem egészen.. Én vagyok a varjú... És én mondom a hollónak:D
süti beállítások módosítása